Godmorgon fredag!

Första koppen kaffe är alltid den bästa anser jag. Och den efter lunchen.. Och trekaffet! Och.. Ja, vilken är din bästa kopp kaffe? Dricker du ens kaffe eller är du mer för te? Och vilken är i så fall din bästa kopp te?

20130830-074020.jpg

Idag är det vab-fredag. Men ändock fredag! Tror jag ska slå ihop en smulpaj senare. (Så kan jag ta en kopp kaffe till!)

Godmorgon!

3 reaktioner på ”Godmorgon fredag!

  1. Första kaffekoppen den bästa är. Morgonrutin: Upp för trappan, släpp in eventuell katt som är ute, igång med kaffemaskinen, ge katterna mat, tryck på knappen för att få första koppen kaffe! Den intas medan jag gör mig iordning i badrummet!

  2. Jag ÄLSKAR första koppen på morgonen. Den får mig inte bara att bli till en människa, utan jag älskar lukten av när det bryggs och ljudet.
    Ofta hinner jag inte dricka kaffe resten av dagen, så ibland får jag häva i mig en kopp när jag kommer hem från jobbet…för att inte somna sittandes i soffan det första jag gör 🙂

    Läste igenom några inlägg, och gillar verkligen hur du skriver!
    Kram Emelie

Lämna en kommentar