Natten som var..

Sambon är iväg på jobb i Malmö så igår skrev jag på min twitter att:

Jag gillar inte att lägga mig ensam. Och nej. Hunden räknas inte.

Vaknade mitt i natten och var sådär kissnödig att jag _skulle_ kunna somna om, men så gick hunden bananas på tidningsbudet så jag var TVUNGEN att gå upp i alla fall..

Då slog jag tån i ett av kompostgallren, som vi har så inte hunden ska äta på allt, så jag kunde inte somna om på en lång stund pga sveda och värk. Men nu vet jag i af att han vaktar!!

Han vaktade vääldigt mycket. (Sorry neighbours)

När jag väl somnade om så drömde jag att jag åt glass medan sambon gav mig huvud-och nackmassage. Vilken FANTASTISK dröm ❤

Sen spydde hunden irl så jag vaknade… igen.

Sen hade jag mardrömmar om att jag var jagad ända fram tills jag vaknade med ett ryck.

Och möttes av denna syn…

20130823-082058.jpg

Och med det vill jag säga: godmorgon fredag! Säg aldrig att en hund inte räknas.

Hoppas ni får en riktigt fin dag!

2 reaktioner på ”Natten som var..

Lämna en kommentar